وبلاگ ورزشی ایران
وبلاگ مستقل ورزش بدون وابستگی جناحی و رنگ ، با هدف ترقی دادن ورزش ایران و فرهنگ ورزش

در باره ما
 

به وبلاگ ورزشی ایران خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
پایگاه مقاومت شهید چمران
آذربایجان 90 به مدیریت سیمین نمازی
آذربایجان90
فضولباشی در لوکس بلاگ
دیاریم (دیار من)
آذربایجان ایران
فضولباشی در ایران بلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  وبلاگ ورزشی ایران   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 51492
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


center>
 


پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان

 

لازم به توضیح است که مصطفی دنیزلی بعد از مسابقه حاضر به مصاحبه تلویزیونی نشد . البته این از خصایص تیم هایی چون پرسپولیس و استقلال است که بدون توجه به خواسته علاقمندانشان بر اساس سلایق شخصی مدیران و مربیانشان رفتار می کنند . دنیزلی مصاحبه نمی کند و مظلومی تیم ملی کشور را کمتر از تیم باشگاه استقلال می داند و از سرمربی تیم ملی انتقاد بیجا می کند ! اینان باید بدانند که اگر تیم بزرگی شده اند در سایه هواداران شان است . احترام به هواداران قسمتی از پاسخگویی در برابر آنهاست . کبر و غرور بیجای مدیران و مربیان و بازیکنان این دو باشگاه در لیگ برتر و جام خذفی همیشه مسئله ساز بوده است . 


|

شهرداری تبریز و راه آهن شهر ری

 


|

نوشته شده در برچسب:شهرداری,راه آهن,دایی,,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


شهرآورد تهران بدون حیدری و ساموئل

 


|

نوشته شده در برچسب:خسرو,ساموئل,داربی,استقلال,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


شمال نشینی یعنی بیخبری از یکدیگر !!

 


|

نوشته شده در برچسب:استیلی,دنیزلی,شمال شهر,,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


فدراسيون تنيس در خواب است

 روز شنبه در برنامة ورزش از نگاه 2 با اجراي نهاونديان خبري اعلام و مصاحبه اي زنده پخش شد كه هم جاي افتخار و خوشحالي داشت و هم اينكه جاي تأسف فراوان به بي تفاوتي و نبودن اطلاع رساني قوي در وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون تنيس كشور . خبر اين بود : « آقاي علي كاتبي داور بين المللي ايراني بازي تنيس نادال و فدرر دو تنيس باز مشهور جهان را قضاوت كرده است » . 

در مصاحبه با آقاي علي كاتبي معلوم شد كه ايشان قبلاً مسابقات نيمه نهايي تنيس آسيا و يك چهارم نهايي مسابقات تنيس جهان را سوت زده است . 

اين عوارض حضور افراد غير ورزشي و بي تعهد به ورزش در تشكيلات ورزش و جوانان كشور است كه از زمان آغاز بكار دولت نهم شروع و بالطبع تا پايان عمر دولت دهم ادامه خواهد داشت . بايد قبول كرد كه وجود اشخاصي مثل علي آبادي و سعيدلو در ورزش ايران موجب اختلالات فراوان در دستگاه ورزش ايران گرديد . انتخاب افراد غير ورزشي و انتصاب آنان در فدراسيون هاي ورزشي عوارض نامطلوبي را در ورزش كشور بجا گذاشته كه براي شرح اين رخداد هاي ناميمون مثنوي هفتاد من كاغذ شود .


|

نوشته شده در برچسب:تنيس,فدراسيون,كاتبي,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


اظهارات یزدانی خرم درباره پشت پرده انتخابات ورزشی
اظهارات یزدانی خرم درباره پشت پرده انتخابات ورزشی/
من در جریان رای اعتماد به وزیر ورزش به سجادی کمک نکردم چون نمایندگان مجلس از او خواستند بگویید وابسته به جریان انحرافی نیست اما چنین چیزی نگفت.
به گزارش مشرق، محمدرضا یزدانی‌خرم، رئیس معزول فدراسیون کشتی همچنان پای حرف‌هایش ایستاده. او هنوز هم از ورود جریان انحرافی به ورزش حرف می‌زند و ترسی از این ندارد که بگوید جریان انحرافی باعث برکناری‌اش شده. او با این‌که از ریاست فدراسیون کشتی برکنار شده، با جدیت قصد دارد در انتخابات ریاست فدراسیون که احتمالا قبل از عید برگزار می‌شود شرکت کند. یزدانی‌خرم حتی می‌داند که ممکن است رد صلاحیت شود و به او اجازه داده نشود که در این انتخابات شرکت کند، اما در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، او از مسئولان وزارت ورزش شکایت خواهد کرد. رئیس سابق فدراسیون‌های کشتی و والیبال مهمان کافه‌خبر بود و حرف‌های جالبی در مورد برکناری‌ اش زد.
 
 
لطفاً بقیۀ گزارش را در قسمت ادامۀ مطلب بخوانید .

.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در برچسب:کشتی,یزدانی خرم,المپیک,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


مدیریت فوتبال ایران
پرونده مدیریت فوتبال ایران روی میز AFC؛
ما داریم فدراسیون را اداره می‌کنیم، به همین خاطر به همکاران هم گفته‌ام اصلاً ایرادی ندارد رسانه‌ها انتقاد کنند چون کارشان همین است.

گروه ورزشی مشرق – کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا بدلیل ضعف های ساختاری و مدیریتی دوباره نگاه ها را متوجه فوتبال باشگاهی و مسائل پیرامونی آن کرد.
در ادامه نگاهی داریم به برخی از مهمترین رویدادهای اتفاق اخیر.  

هم امتیازی فوتبال ایران با لیگ نیمه تعطیل اندونزی
مدیر بخش مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه می گوید: ایران برای احراز شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا در چهار آیتم موفق نبوده است که بیشتر آنها مربوط به استادیوم ها و شرایط رسانه ای بود مانند بخش رسانه ای در ورزشگاهها و مسیر تردد تیم ها و مسئولین و افراد در درون استادیوم ها در روز مسابقه و مسائل مالی و تهیه گزارش های مالی سالیانه باشگاه ها.
شاهین رحمانی گفته که ارزیابی از یازده کشور حاضر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بر اساس ده آیتم انجام می شود که تنها یکی از آنها مربوط به بازی در داخل زمین است و نه آیتم دیگر عمدتا مربوط به ساختار های نرم افزاری و سخت افزاری است مانند استادیوم ها یا شرایط اداره و مدیریت باشگاه ها و روش های مدیریتی است. 
این مدیر آسیایی معتقد است در بین کشورهایی که ارزیابی شدند پس از اندونزی که فوتبال آن به خاطر محرومیت فدراسیونش تقریبا تعطیل بود، ایران بیشترین سهمیه را از دست داد.

لطفاً  بحث را در قسمت ادامۀ مطلب بخوانید

.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در برچسب:کفاشیان,فوتبال,فدراسیون,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


نفت آبادان استقلال تهران را برد
تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی برابر نفت آبادان شکست خورد .

 دیدار استقلال و نفت آبادان از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور کمتر از ۳ هزار تماشاگر برگزار شد و با نتیجه 2 بر یک به سود نفت خاتمه یافت.

سیامک کوهنورد در دقیقه ۱۰ و هادی رمضانی در دقیقه ۳۱ برای نفت آبادان گلزنی کردند و فرهاد مجیدی در دقیقه ۳۰ گل استقلال را به ثمر رساند.

استقلال در صورت تساوی هم در این بازی قهرمان نیم فصل می‌شد. استقلال امروز بدون مجتبی جباری نتوانست برابر نفت آبادان به برتری برسد.
محسن ترکی داور مسابقه به هیچ بازیکنی کارت زرد نشان نداد.

به گزارش فارس، استفلال با این شکست با ۳۳ امتیاز همچنان در صدر جدول است و نفت آبادان 23 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، علی حمودی( از دقیقه ۸۲ میلاد میداودی)، محسن یوسفی، جواد شیرزاد، کیانوش رحمتی، آندرانیک تیموریان، فریدون زندی( از دقیقه ۵۲ آرش برهانی)، اسماعیل شریفات( از دقیقه ۶۷ خسرو حیدری) و فرهاد مجیدی
سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب نفت آبادان:
حبیب دهقانی، حسین بغلانی، مصطفی صبری، سجاد مشکل‌پور، هادی رمضانی( از دقیقه ۷۰ علی ممبینی)، امید شریفی نسب، سیامک کوهنورد، والری الکسانیان، عباس مداسی، رسول نوید‌کیا( از دقیقه ۷۸ لئون پاچاچیان) و فونیکه سی( 92هدایت شهریاری)
سرمربی: خوزه آلبرتو کاستا


|

نوشته شده در برچسب:آبادان,نفت,استقلال,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


به نام "شهید تهرانی مقدم" به کام "جام جم"
بزرگداشت شهدا یا نمایشگاه تبلیغاتی صدا و سیما/
در رسانه ای که روزانه ساعت های زیادی از وقت مخاطبانش را برای دیدن اجباری تبلیغات می گیرد حتما جایی هم برای مانور برندهای زیر مجموعه اش پیدا می شود و اگر این رسانه ها اقبالی در بین مردم داشته باشند نیازی به این نمایش ها نیست.
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، دیدار دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان برای بزرگداشت شهدای غدیر برگزار شد که در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم پیشکسوتان به پایان رسید.
کمتر سابقه داشته که چنین بازی هایی پخش مستقیم شود اما این بار رسانه ملی به بهانه تجلیل از مقام سردار شهید حسن تهرانی مقدم، این بازی را به صورت زنده روی آنتن شبکه سه فرستاد.
اگر چه این اقدامی پسندیده است، اما از آغاز بازی آنچه بیشتر از همه به چشم می آمد تبلیغات رسانه های زیر مجموعه صدا وسیما  بود و مخاطبان تلویزیونی برای دیدن اثری از یادمان شهدای غدیر که این بازی به احترام آنها برگزار شد باید دست به دامن ذره بین می شدند.
برگزار کنندگان این دیدار طوری اطراف زمین مسابقه رابا تابلوهای "جام جم" پر کرده بودند که دیگر آن چند تصویر کوچک از شهید تهرانی مقدم در لابلای آنها گم شده بود و بهتر بود مدیران رسانه ملی برای مانور تبلیغاتی بخش های رسانه ای این سازمان پای شهدا را وسط نمی کشیدند چون به نظر نمی رسید که این دیدار ارتباطی با بزرگداشت این عزیزان داشته باشد.
در رسانه ای که روزانه ساعت های زیادی از وقت مخاطبانش را برای دیدن اجباری تبلیغات می گیرد حتما جایی هم برای مانور برندهای زیر مجموعه اش پیدا می شود و اگر این رسانه ها اقبالی در بین مردم داشته باشند نیازی به این نمایش ها نیست.
 
 
 

|

نوشته شده در برچسب:شهید,جامجم,فوتبال,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


رفتار شرم‌آور ورزشکار ایرانی و شکستن حرمت پهلوانی
جنجال وارد گود زورخانه هم شد/
یکی از ملی پوشان کشورمان با رفتارش باعث آبروریزی در سومین دوره جام جهانی ورزش های زورخانه ای شد تا جایی که تاسف مهمانان، خبرنگاران و ورزشکاران ایرانی و خارجی حاضر در این مسابقات را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، سومین دوره جام جهانی ورزش های زورخانه ای در حالی با قهرمانی تیم جمهوری آذربایجان در بلاروس به پایان رسید که تیم ملی ایران با حاشیه ها و تنش های زیادی مواجه بود.
تیم ورزش های زورخانه ای ایران با وجود امکان دریافت مدال طلا در بیشتر رشته مهارت های فردی، به دلیل تصمیم مسئولان فدراسیون باستانی ایران در این بخش  تنها با یک نماینده شرکت کرد و جایگاه مسلم قهرمانی را به راحتی از دست داد.
اما در این دوره از مسابقات یکی از ملی پوشان کشورمان با رفتارش باعث آبروریزی در مسابقات جهانی شد تا جایی که تاسف خبرنگاران و ورزشکاران ایرانی و خارجی حاضر در این مسابقات را برانگیخت.
یک عضو تیم ملی که در حین مسابقه با حالت غیرعادی و غیرهماهنگ تمام برنامه های تیم را برهم زد، در اعتراض به امتیاز ضعیف تیم ملی که خود او باعثش بود، درگیری شدیدی با داوران ایرانی این مسابقات بوجود آورد.  
شدت پرخاش و فحاشی‌های این ورزشکار زورخانه به حدی بود که سرپرست و مربی تیم ملی هم نتوانستند از رفتار شرم آور این بازیکن جلوگیری کنند.
با این وجود، داوران ایرانی مسابقات که جز خوش نام ترین و باسابقه ترین اساتید این رشته هستند پس از بازبینی فیلم، به این نتیجه رسیدند که هیچ اجحافی در حق تیم ملی ایران نشده و کسر امتیاز به دلیل حرکات خارج از کنترل ورزشکار ایرانی کاملا صحیح بوده. 
این اتفاقات در حالی رخ داده که ورزش زورخانه ای عنوان پهلوانی و جوانمردی را یدک می کشد و همیشه نمادی از فتوت و مردانگی نه تنها در ورزش که در جامعه نیز بوده و هست.
از نکات قابل تامل دیگر عدم همراهی مسئول حراست با این تیم است چرا که این اتفاقات نشان داد، هدایتی قائم مقام فدراسیون ورزش زورخانه که به عنوان سرپرست اعزام شده بود، توانایی کنترل و مدیریت تیم خود را نداشته و به نظر می رسد اگر نظارت بیشتری در این زمینه صورت می گرفت شاید این حوادث تلخ رخ نمی داد.
گفتنی است علیرضا دهقان عضو کمیسیون تربیت بدنی مجلس به هم میهمان این مسابقات بوده و در جریان این رخدادها قرار گرفته و باید دید وزارت ورزش، مجلس شورای اسلامی و فدراسیون ورزش های زورخانه ای چه واکنشی نسبت به این موضوع نشان خواهند داد.
به نظر می رسد علاوه بر این، نهادهای نظارتی باید توجه بیشتری به اعزام تیم های ورزشی داشته باشند چرا که در طول ماه های اخیر اتفاقات قابل تاملی رخ داده که نیازمند بررسی بیشتر این دستگاه ها است.

در ادامه امتیازات تیم های حاضر در این مسابقان را بخوانید:
قهرمان: تیم جمهوری آذربایجان با 159 امتیاز
نایب قهرمان: عراق با 142 امتیاز
جایگاه سوم: بلاروس با 102 امتیاز
جایگاه چهارم: اکراین با 94 امتیاز
جایگاه پنجم: ایران با 83 امتیاز
جایگاه ششم: کنیا با 81 امتیاز
جایگاه هفتم: موزامبیک با 54 امتیاز
جایگاه هشتم: زیمباوه با 37 امتیاز
جایگاه نهم: روسیه با 21 امتیاز
جایگاه دهم: اوگاندا با 21 امتیاز
جایگاه یازدهم: دانمارک با 14 امتیاز
جایگاه دوازدهم: گرجستان با 9 امتیاز
جایگاه سیزدهم: تاجیکستان با 8 امتیاز
سومین دوره جام جهانی ورزش های زورخانه ای از 18 تا 20 آذرماه  با حضور 100 ورزشکار از 14 کشور در بلاروس برگزار شد. پیش از این دومین دوره این رقابت های سال 1389 در قونیه با قهرمانی تیم ایران و نخستین دوره آن در سال 1387 با قهرمانی جمهوری آذربایجان برگزار شده بود.


|

نوشته شده در برچسب:ورزش,زورخانه,گود,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


هشدار عضو کمیته تربیت بدنی مجلس به وزیر ورزش

 هشدار عضو کمیته تربیت بدنی مجلس به وزیر ورزش؛

یحیی‌زاده: آقای وزیر نگران تعلیق فوتبال باشید؛ شرایط اسفناک است

 

گروه ورزش - عضو کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مساله که حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه روز سه شنبه کمیسیون فرهنگی قطعی است و هیچ بهانه ای برای عدم حضور محمد عباسی در این جلسه وجود ندارد،گفت: «برای آنکه اتفاقی که دو هفته پیش در دقیقه نود روی ندهد این بار اعضای کمیسیون سوالات متعددی را مطرح کردند که وزیر ورزش و جوانان موظف است که برای ادای توضیحات در کمیسیون حضور یابد تا نمایندگان را با پاسخگویی خود قانع کند.»

به گزارش رجانیوز، سید جلال یحیی زاده عضو کمسیسون مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در ادامه گفت و گو خود با خبرنگار رجانیوز گفت: «لغو ناگهانی جلسه دو هفته پیش مجلس برای سوال از وزیر ورزش و جوانان بسیار تاسف انگیز و تاسف آور بود اما با تمام احترامی که برای دوستان در وزارت ورزش و جوانان قائل هستیم برای آن که این بار مسوولان از پاسخگویی به سوالات نمایندگان طفره نروند و در دقیقه نود با نماینده پرسشگر صلح نکنند چند سوال را مطرح کردیم که اگر یکی از این سوالات منتفی شد وزیر برای پاسخگویی به سوالات دیگر در جلسه حاضر شود تا به سوالات نمایندگان جوابگو باشد.»



نمانیده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاحبه روز گذشته بیژن نوباوه، عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در خصوص دلایل حضور عباسی در مجلس گفت: «توضیحات آقای نوباوه درباره دلایل احضار وزیر به مجلس شورای اسلامی کاملا درست بود، انتخاب افراد مساله دار برای مدیریت در ورزش، مشخص نبودن برنامه وزارتخانه برای امور جوانان، تغییرات هدفمند در برخی رشته‌های ورزشی از جمله مواردی است که باید وزیر درباره آن به سوالات نمایندگان پاسخ دهد، امیدوارم که مدیریت وزارت ورزش و جوانان با در نظر گرفتن شان مجلس و احترام به حقوق مردم در جلسه فردا حضور یابد تا این باور از ذهن افکارعمومی دور شود که مسوولان وزارتخانه تازه تاسیس ورزش و حوانان به دلیل عملکرد نامظلوب دوست ندارد به نمایندگان مردم پاسخگو باشد.»

رئیس سابق کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی که چندی پیش در گفت و گو با رجانیوز از ضرورت برگزاری انتخابات به موقع فدراسیون فوتبال سخن گفته بود، در واکنش به اظهارات روز گذشته علی کفاشیان درباره تعویق احتمالی انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: «متاسفانه من دیروز در جریان اظهارات نسنجیده و نامتعارف اقای کفاشیان قرار گرفتم،تنها مطلبی که می توانم در این خصوص بگویم این است که فقط باید برای این مدیریت باید تاسف خورد، دیگر مردم مانده اند چطور باید نارضایتی خود را از این مجموعه اعلام کنند، انتظار می رفت وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در زمان مقرر تلاش کند اما انگار وزارت ورزش و جوانان هم از این وضعیت ناراضی نیست چون اگر وزیر قاطعیت داشت اجازه نمی داد کفاشیان و همکارانش در فدراسیون فوتبال این گونه افکارعمومی را به سخره بگیرند و با اعصاب مردم بازی کنند.»


وی در ادامه توضیح داد:«خیلی جالب است وزارت ورزش و جوانان فدراسیون های موفق و مسوولان آن را از کار برکنار می کند اما مدیریت ناموفق و ناکام فوتبال ایران را همچنان پشتيباني می‌کند تا آنها همچنان به تخریب فوتبال ایران مشغول باشند، شاید کفاشیان و همکارانش در فدراسیون فوتبال در این مدت چهار ساله به زعم خود تلاش زیادی انجام داده باشند، اما این تلاش حاصلی جز ناکامی فوتبال ایران در بر نداشته است، مصاحبه علی کفاشیان درباره تعویق انتخابات فوتبال پس از افتضاح اخیر فدراسیون فوتبال که باعث کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا شد نوعی دهن کجی به افکارعمومی به حساب می‌آید تا مردم بفهمند کفاشیان به هیچ قیمتی حاضر نیست از صندلی ریاست جدا شود.»

سید جلال یحیی زاده در ادامه سخنان خود گفت: «واقعا جای تاسف است که فوتبال ایران با این توانمندی به جایی برسد که پس از قطر، عربستان، امارات قرار گیرد، روزی این کشورها آرزوی این را داشتند که به سطح فوتبال ایران نزدیک شوند اما حالا مردم ایران دعا می کنند که مثل فوتبال قطر شویم، بی کفایتی مدیریت در فوتبال ایران آنجا مشخص می شود که قطر در لیگ قهرمانان آسیا دارای چهار نماینده باشد، عربستان و امارات دارای سه و نیم سهمیه باشند اما ایران که روزی بر بام قاره آسیا ایستاده بود، باید دو و نیم سهمیه داشته که شانس دستیابی به آن نیم سهمیه هم به اندازه ای اندک است که کسی امیدی به موفقت آن ندارد.با قاطعیت و صراحت اعلام می کنم هیچ یک از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این وضعیت رضایت ندارند و اگر موضوع به همین شکل پیش برود اصلا دور از انتظار نیست که فوتبال ایران با چالشی بزرگ و اسفناک رو به رو شود.»



عضو کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «وقتی کفاشیان چنین مطلبی را عنوان می کند این نگرانی به وجود می‌آید که برخی جریان‌های خاص به دنبال تاثیرگذاری در نتیجه انتخابات هستند، این ذهنیت زمانی جدی می‌شود که وزارت ورزش و جوانان در برابر این مساله سکوت اختیار می‌کند، اگر وزیر با این موضوع مخالف بود، هرگز کفاشیان جرات بیان چنین مطلبی را نداشت، این مساله تهدید جدی برای فوتبال ایران است چرا که فدراسیون هانی فوتبال به اندازه کافی بر مسائل فوتبال ما اشراف دارد و اگر این مساله برای آنها روشن شود که تاخیر در برگزاری انتخابات با هماهنگی وزیر ورزش و جریان های دوبتی صورت گرفته امکان برخورد قانونی و تعلیق قعالیت های فوتبال ایران از سوی فیفا وجود دارد که اگر این اتفاق روی دهد دیگر هیچ آبرویی برای ورزش ایران باقی نخواهد ماند چون در کمتر از پنج سال فوتبال ایران دوبار تعلیق شده است.»

سید جلال یحیی زاده در ادامه سخنان خود در این باره به وزیر ورزش و جوانان هشدار داد که اجازه ندهد مناسبات سیاسی بر ورزش ایران احاطه پیدا کند: «شاید دوستان فکر کنند کسی از اتفاقات گذشته خبردار نباشد اما برای من و همکارانم در مجلس شورای اسلامی پشت پرده انتخابات ورزشی کاملا هویداست، پرونده انتخابات فرمایشی فدراسیون های ورزشی زیر بغل من است، در همکاران ما در مجلس شورای اسلامی در جریان تحقیق و تفحص از مجموعه مدیریتی ورزش در دوره قبلی در جریان تمامی تخلفات صورت گرفته در انتخابات ورزشی قرار گرفته‌اند آرای باطله و سالم انتخابات موجود است از این رو به دوستان توصیه می کنم اجازه ندهند ورزش ایران به سرنوشتی نامشخص گرفتار شود.وزیر ورزش و جوانان برای دفاع از جایگاه قانونی خود نباید اجازه دهد نتیجه انتخابات ورزشی مخدوش شود.»



رئیس پیشین کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت‌وگو خود با رجانیوز گفت: «اگر انتخابات فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون های ورزشی در موعد مقرر برگزار نشود ممکن است محرومیت هایی سخت برای جامعه ما در برداشته باشد از این رو صراحتا اعلام می کنم که باید شرایطی فراهم شود که انتخابات در زمان قانونی خود به صورت سالم برگزار شود تا ورزش ایران از بحران محرومیت های بین المللی در امان بماند. قطعا مردم ایران شرایط را به خوبی تحلیل می کنند پس آقای وزیر باید به گونه ای عمل کند که شرمنده مردم نشود چون شرمندگی هیچ سودی ندارد.»


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


سر مربی تیم ملی فوتبال ایران

کیروش و کریستیانو رونالدو

Liga BBVA: Cristiano Ronaldo (Real Madrid)





Tweet


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


عکس هفته

دايي و فردوسي‌پور قرمزپوشیدند/5 گل با پای زوج رویایی


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


شمارش معکوس برای برکناری مربیان سرخپوش
دیگه وقت رفتنه
پرسپوليس پس از این که مقابل فجر با نبوغ علی کریمی در دقایق پایانی برنده شد و پس از یک برد دیگر در خانه ضعف‌های خود را فراموش کرد ـ البته شوک مدیریتی هم در دو پیروزی این تیم بی‌تأثیر نبود ـ ولی همه می‌دانند که تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد، دوستی خاله خرسه رو کنار بگذاریم، این تیم پرطرفدارترین تیم ایران است، پس از باخت تحقیر آمیز این تیم مقابل استقلال، هواداران این تیم توقع داشتند تا کادر فنی این تیم دستخوش تغییرات شود، حکایت این تیم مانند ماشین آخرین سیستمی است که فرمانش دست یک آدم تازه کار افتاده و به درستی نمی‌تواند رانندگی کند.
سرویس ورزشی «تابناک» ـ تیم فوتبال پرسپولیس برابر مس کرمان شکست خورد تا چهارمین باخت این فصل را تجربه کند؛ افزون بر این که با این شکست به رتبه دهم سقوط کرد؛ البته تیم‌های فولاد و داماش هم امتیاز سرخپوشان پایتخت هستند و تنها به خاطر تفاضل گل در مکان‌های یازدهم و دوازدهم قرار دارند.

بنا بر این گزارش، ديدار مس كرمان و پرسپوليس از نظر فنى در سطح نازلى برگزار شد و دو تيم نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند. مس كرمان بهتر و با برنامه تر ظاهر شد و پرسپوليس تيمى سردرگم و بى برنامه و البته با استرس بالا بود. غيبت على كريمى و البته مازيار زارع در تركيب پرسپوليس كاملاً محسوس بود و تيم حميد استيلى در ميانه ميدان به هم ريخته و سردرگم كار كرد و ‌هافبك‌هاى اين تيم نتوانستند فرصت‌هاى مناسبى براى مهاجمان اين تيم ايجاد كنند.

تیمی که شصت دقیقه برای جبران نتیجه فرصت دارد، به جای تغییر تاکتیک روی به بازی مستقیم می‌آورد و به دلخواه حریف، توپ‌های بلند می‌فرستد تا مدافعان سرزن حریف با خیال راحت دفع توپ کنند.

این گزارش ادامه می‌دهد، پرسپوليس پس از این که مقابل فجر با نبوغ علی کریمی در دقایق پایانی برنده شد و پس از یک برد دیگر در خانه ضعف‌های خود را فراموش کرد ـ البته شوک مدیریتی هم در دو پیروزی این تیم بی تأثیر نبود ـ ولی همه می‌دانند که تیم بزرگ مربی بزرگ می‌خواهد؛ بنابراین، دوستی خاله خرسه رو کنار بگذاریم. این تیم پرطرفدارترین تیم ایران است، پس از باخت تحقیر آمیز این تیم مقابل استقلال، هواداران این تیم توقع داشتند تا کادر فنی این تیم دستخوش تغییرات شود، حکایت این تیم مانند ماشین آخرین سیستمی است که فرمانش دست یک آدم تازه کار افتاده و به درستی نمی‌تواند رانندگی کند.

پرسپولیس در ده بازی خود سه پیروزی به دست آورد و با دوازده امتیاز در رتبه دهم جدول است. این تیم هیچ حاشیه امنیتی ندارد، فاصله امتیازی این تیم با مس کرمان و راه آهن دو تیم از سه تیم قعرنشین به ترتیب چهار و سه امتیاز است. پس گرفتن دوازده امتیاز، برای تیم بزرگی چون پرسپولیس یک فاجعه است که باید هرچه زودتر مورد رسیدگی قرار گیرد.

استیلی بازیکنی بزرگ و دوست داشتنی بود و همیشه کاملا نسبت به تیم پرسپوليس تعصب داشته و در ضمن از لحاظ اخلاقی، یکی از بااخلاق ترین بازیکنان تاریخ ایران است ولی اینها دلیل نمی‌شود که سکان پرطرفدارترین تیم در اختیارش باشد، در کنار اخلاق خوب تخصص هم باید مد نظر باشد.

معلوم نیست مربی آلمانی پرسپوليس چه کار می‌کند؛ آیا او هم از تاکتیک تیمی سر در نمی‌آورد؟ طبیعی بود تیم مس، تیم هفده جدول بعد از زدن گل پیروزی بخش به بازی بسته روی بیاورد ولی مربیان پرسپوليس هیچ تدبیری برای این کار نیندیشیدند و به جای استفاده از بازیکنان سرعتی و شکافتن دفاع مس روی به بازی مستقیم آوردند! فشنگچی بازیکن سرعتی این تیم تعویض می‌شود و رضایی همچنان در کناره‌ها دنبال توپ‌گیری است و... .

به گفته بیشتر کارشناسان، تیم پرسپوليس از نظر داشتن بازیکن مشکلی ندارد ولی در مهره چینی خوب عمل نمی‌کند و اصول اولیه دفاعی را انجام نمی‌دهند، زوج خط دفاعی این تیم اصلا خوب نیست، به گل خورده این تیم مقابل مس نگاه کنید: دفع ناقص و ناشیانه شیث رضایی مانند یک پاس گل (!) به بازیکن حریف رسید و در یک رفت و برگشت توپ به امرایی مهاجم مس رسید و با یک ضربه فنی و البته اشتباه محرز حقیقی از زاویه کاملا بسته تک گل سرنوشت ساز بازی به ثمر رسید.

در اوضاع کنونی، زوج نصرتی و نورمحمدی ایده آل است. در خط حمله کمبود ‌هادی نوروزی کاملا احساس می‌شود و معلوم نیست چه اصراری است که غلامرضا رضایی باید در همه بازیها فیکس بازی کند؛ ده بازی یک گل!

اگر مشکل تیم با یک شوک حل می‌شد، رفتن کاشانی و آمدن رویانیان، می‌توانست شوک خوبی برای تیم باشد. اما حقیقت آن است که مشکل تیم فراتر از این حرف‌هاست. تیم در زمین دارای مشکلات فنی است. بازیکنان بدون برنامه بازی می‌کنند، تعداد پاس‌های صحیح بازیکنان به ندرت دو رقمی می‌شود. تیم حتی برای ضربات آزاد نیز برنامه ندارد. تاکتیک تیم در زمان پیروزی و شکست قابل تفکیک نیست و... .

کاملا احساس می‌شود که باید روح جدیدی در کالبد این تیم بزرگ دمیده شود و اگر تغییرات صورت نگیرد، سقوط این تیم ادامه دار است.

حقیقی دروازه بانی که سال گذشته، یکی از ارکان قهرمانی پرسپوليس در جام حذفی بود، ولی در فصل جاری، گل‌های ناشیانه می‌خورد و... .


تکلیف کادر فنی پرسپولیس فردا مشخص می‌شود

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تاکتیک دفاعی و ضعف گلزنی این تیم گفت: عصر دوشنبه در نشست هیأت مدیره باشگاه، عملکرد تیم را ارزیابی کرده و درباره وضعیت کادر فنی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: در دیدار مقابل مس کرمان نود دقیقه بازی در اختیار تیم ما بود و متأسفانه بر خلاف جریان بازی، گل غیرمنتظره‌ای دریافت کردیم. در مجموع این تیم پرسپولیس بود که تیم برتر میدان بود، ولی سرانجام نتیجه را واگذار کرد.

|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


افتخاری بزرگ برای کشتی فرنگی ایران

بنا، بهترین مربی کشتی فرنگی جهان شد

محمد بنا، سرمربی موفق تیم ملی کشتی فرنگی ایران، از سوی فدراسیون جهانی کشتی به عنوان مربی برتر سال 2011 میلادی برگزیده شد. مراسم تجلیل از محمد بنا، همزمان با برگزاری کلاس بین‌المللی مربیگری کشتی فیلا در تهران و با حضور رافائل مارتینتی رئیس و میشل دوسون دبیر کل فیلا انجام می‌شود.
سرویس ورزشی «تابناک» ـ در نامه فدراسیون جهانی کشتی که با امضای رافائل مارتینتی، رئیس فیلا به رئیس فدراسیون کشتی ایران فرستاده شده، خطاب به رئیس فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد: لازم است با افتخار به آگاهی شما برسانم، محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران به عنوان مربی برتر کشتی فرنگی سال 2011 میلادی برگزیده شده است.

بنا بر این گزارش، مراسم تجلیل از محمد بنا، همزمان با برگزاری کلاس بین‌المللی مربیگری کشتی فیلا در تهران و با حضور رافائل مارتینتی، رئیس و میشل دوسون، دبیر کل فیلا انجام می‌شود.

محمد بنا كه پس از المپيك پكن، بار ديگر سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران شد، در سال‌هاي اخير، افتخارات فراواني همچون كسب نخستين قهرماني جام جهاني، عناوين دومي و سومي جهان براي نخستين بار و كسب بيشترين مدال در بازي‌هاي آسيايي را در كارنامه كاري خود به ثبت رساند.

بنا كه پس از به دست آوردن مقام سومي تيم فرنگي ايران در مسابقات جهاني استانبول ادعا كرد، تيم او مي‌تواند روي سكوي قهرماني المپيك بايستد، چندان از اين انتخاب هيجان زده به نظر نمي‌رسد و آن را حق افرادي كه او را در راه آماده‌سازي تيم ملي كمك كردند، مي‌داند:
«اين افتخار متعلق به تمامي مربيان سازنده در سراسر كشور و همكارانم در كادر فني است كه شبانه‌روز و بدون چشمداشت براي رشد و بالندگي كشتي فرنگي ايران تلاش مي‌كنند. در واقع، عنوان بهترين مربي جهان را متعلق به شخص خودم نمي‌دانم. من تنها نماينده تمام مربيان كشتي فرنگي ايران هستم. البته نمي‌توانم بگويم از اين انتخاب خوشحال نيستم. خوشحالي من از اين است كه اين جايزه به همه زحمتكشان كشتي فرنگي، كادر فني تيم ملي، مديريت و مربيان سازنده سراسر كشور تعلق مي‌گيرد و اين بزرگي كشتي فرنگي ايران را نشان مي‌دهد. من تنها نماينده آنها هستم. مطمئنا با كسب اين عنوان، وظيفه‌ام در آينده سنگين‌تر خواهد شد و حالا ديگر همه انتظار دارند ما در المپيك دست به كار بزرگي بزنيم».

بخشی از افتخارات محمد بنا سرمربی 54 ساله تیم ملی کشتی فرنگی به شرح زیر است:

* به دست آوردن عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی سال 2009 دانمارک برای نخستین بار.
* به دست آوردن عنوان قهرمانی جام جهانی سال 2010 ارمنستان برای نخستین بار.
* به دست آوردن دو مدال طلا در رقابت‌های جهانی سال 2010 مسکو برای نخستین بار و قهرمانی مدالی این مسابقات.
* دو مدال طلا و یک مدال برنز در رقابت‌های جهانی سال 2011 ترکیه که بهترین نتیجه مدالی تاریخ به شمار می‌رود.
* به دست آوردن چهار مدال طلا و یک مدال برنز در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو و بهترین نتیجه کسب شده در تاریخ این بازی‌ها.
* قهرمانی سالهای 2011 و 2009 رقابتهای قهرمانی آسیا در ازبکستان و تایلند.
* قهرمانی رقابتهای جام جهانی 2011 بلاروس.
*دارنده مدال نقره وزن 68 کیلوگرم رقابتهای جهانی 1983 کیف.

همچنین در نامه فیلا آمده است که از مربی کشتی آمریکا که به عنوان مربی برتر کشتی آزاد سال 2011 میلادی برگزیده شده، دعوت شده تا با حضور در کلینک مربیگری فیلا که روزهای 26 تا 29 آبان ماه در تهران برگزار می‌شود، در مراسم تجلیل فدراسیون جهانی شرکت کند. نام این مربی در نامه فیلا نیامده است.

* محمد بنا: این افتخار متعلق به مربیان سراسر کشور است؛ هدف کسب مدال در المپیک لندن است

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: مسلماً انتخاب من به عنوان مربی برتر سال 2011 میلادی فیلا، متعلق به اعضای کادر فنی تیم ملی و مربیان کشتی فرنگی سراسر کشور است.

وی ادامه داد: افتخارات به دست آمده پس از المپیک پکن تا امروز که بسیاری از آنها برای نخستین بار در تاریخ اتفاق افتاده است، نتیجه یک کار گروهی سخت، شبانه روزی و با برنامه بوده است.

بنا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با به دست آوردن مدال‌های خوشرنگ در رقابت‌های المپیک 2012 لندن، طلسم چهل ساله شکسته، آرزوی من بر آورده شود و از همه مهمتر پرچم مقدس ایران اسلامی به اهتزاز درآید و سرود ملی در لندن نواخته و دل مردم عزیز ایران شاد شود.

|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


فرق اسطوره تا اسطوره

ناصرخان کجایى که یادت بخیر...

ناصرخان منتقد همیشگى استقلال بود، چه زمانى که سمت داشت و چه موقعى که از بیرون گود به مسائل مى نگریست اما...

استقلال بزرگ کم کم دارد وارد حاشیه مى شود. حاشیه هایى که هر روز بر تعدادشان افزوده مى شود. یکروز حنیف ، روز بعد حسین فرزامى، روز دگر میداودى، فردایش حسن روشن و ...

انگار در استقلال هیچ چیز سرجایش نیست و حضور اعضاى هیات مدیره هم جز بیشتر کردن حواشى تیم نتیجه دیگرى نداشته است. مشکلات مالى که پا برجاست و وعده ها همچنان محقق نمى شود، مصاحبه هاى حاشیه اى بازیکنان هم روز به روز فزونى مى یابد.

صداى اعتراضها کم کم بلندتر و مهیب تر مى شود، آرام آرام پیروزیهاى مهمى مثل برد در دربى و هت تریک مظلومى از ذهن ها پاک مى شود و در نهایت استقلال ضعیف و ضعیف تر مى شود.

شاید استارت حاشیه سازى در جمع آبى ها را حسن روشن با مصاحبه هاى تند و گهگاه بى منطق خود زد و گمان کرد چون ریاست کمیته فنى - جایى که قبل از روشن مرحوم ناصر حجازى هدایتش مى کرد - را بر عهده گرفته مى تواند با مصاحبه کردن و روى جلد بودن خودى نشان دهد و شاید هم مى پنداشت که به استقلال کمک مى کند اما به عقیده نگارنده اولین خنجر را حسن روشن از پشت به استقلال وارد کرد و به نوعى راه حاشیه سازى را براى سایرین هموار کرد. او بود که با انتقادهاى گاهى درست و گاهى غلط خود کارى کرد که در بین هوادارانش هم چند تایى به دشمنانش مبدل گردند. روشن و امثالهم نه تنها کمکى به استقلال نکردند که ضربه بدى به تیم خود وارد کردند و حالا نتیجه اش مشخص شده است. روشن؛ که اصلى ترین مخالف مظلومى است - کارى به درست یا غلط بودنش ندارم - فکر مى کرد با روشن کردن مردم و تکرار مکررات مى تواند به تعداد هوادارانش بیفزاید و البته به تیمى که سال ها در آن بازى کرده مدد رساند اما نمى دانست که با این مصاحبه صبر هواداران پر شور استقلال هم لبریز مى شود و فردى مى توانست به اسطوره آبى ها تبدیل شود حالا طرفداران اندکى را کنار خود ببیند.

 

 

قدیمى ها گفته اند هر سخن جایى و هر نکته مکانى دارد. وقتى این همه حاشیه را اطراف تیم دیدم و درک کردم که تمام این حاشیه ها را خودى ها درست کرده اند یاد مرحوم ناصر حجازى افتادم. ناصرخان منتقد همیشگى استقلال بود، چه زمانى که سمت داشت و چه موقعى که از بیرون گود به مسائل مى نگریست اما تفاوتش با حسن روشن این است که او انتقاد مى کرد و محبوب تر مى شد اما روشن انتقاد مى کند و منفورتر مى شود. به راستى علتش چیست؟

آیا غیر از این بود که ناصرخان حرف دل مردم را مى زد و پیشکسوتان مطرح کنونى چون روشن بى محابا به افراد حمله مى کنند و شخصیت هاى محبوب آبى را مى کوبند؟

حجازى مردمانش را مى شناخت، خوب هم مى شناخت، مى دانست دردشان چیست؛ خوب مى فهمید دغدغه شان کجاست و دلخوشى شان کجا.

حجازى رفت و اسطوره ماند اما آنها که پتانسیل اسطوره شدن را دارند. خودشان قدرشناس نیستند و...

کاش روزى برسد که استقلالیها حجازى گونه رفتار کنند چون این نوع رفتار است که جاودانه مى ماند.

یادت بخیر و روحت شاد ناصرخان حجازى...

*امیر صادقى پناه


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


پرسپولیس بی‌برنامه، بی هدف و کم رمق بود و باخت

پرسپولیس بی‌برنامه، بی هدف و کم رمق بود و باخت

 

 

پرسپولیس در کرمان مقابل مس شکست خورد، شکست تلخی که البته قابل پیش‌بینی نبود اما حمید استیلی در کرمان یک بار دیگر هنرش را به رخ کشید و 3 امتیاز دیگر را از دست داد.

 

تعطیلات لیگ از نگاه سرمربی پرسپولیس فرصت ایده‌آلی بود تا مشکلات تیمش را حل کند و با آمادگی و هماهنگی کامل به مسابقات برگردد.

استیلی که در وقفه لیگ شاگردانش را به اردوی کیش برده بود معلوم نبود در این اردو چه بلایی سر تیمش آورده بود که پرسپولیس به یک تیم کم‌رمق، بی برنامه و بی‌هدف تبدیل شده بود و مقابل مس کرمان هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

استیلی که قبل از تعطیلات لیگ و پس از پیروزی مقابل صبای قم اعلام کرده بود تیمش مشکل بدنی ندارد در اردوی کیش هم فرصت را از دست داده چرا که سرخپوشان تهرانی علاوه بر مشکلات فنی و تاکتیکی مقابل مس نشان دادند که نظر بدنی هم شرایط مطلوبی ندارند.

کارشناسان فوتبال و پیشکسوتان پرسپولیس مدتهاست که تأکید دارند پرسپولیس مشکل بدنی دارد اما استیلی چنین نظریه‌ای را قبول ندارد و هر چند که تیمش بد بازی می‌کند و نتیجه نمی‌گیرد اما باز هم همان راهی را می رود که تاکنون رفته که همانا ترکستان است و سرانجامی ندارد.

استیلی به مس کرمان باخت تا ایرادات تیم او بیش از پیش مشخص شود. در این دیدار ثابت شد که حمید تیمش را قائم به فرد بسته و اگر علی کریمی نباشد پرسپولیس چه مشکلاتی دارد.

کریمی در هر تیمی می‌تواند نقش محوری داشته باشد اما وقتی برنامه تاکتیکی تیمی بزرگ مثل پرسپولیس بر اساس توانایی‌های او بسته می‌شود در روزی که کریمی نباشد کاملا مشخص می‌شود که پرسپولیس چه مشکلاتی دارد و مقابل حریفانش به تیمی بی‌برنامه و کم‌رمق تبدیل می‌شود.

البته پرسپولیس بدون کریمی موفق شد صنعت نفت را در تهران شکست دهد اما اگر آبادانی‌ها مربی بهتری نسبت به غلام پیروانی روی نیمکت خود داشتند از آزادی دست خالی بیرون نمی‌رفتند.

پرسپولیس در کرمان هم باخت تا در میانه‌های جدول قرار بگیرد. امروز سوال اصلی و دغدغه هواداران پرسپولیس این است که آینده این تیم با روند کنونی در لیگ یازدهم چه خواهد شد؟

تیمی که از نظر بدنی و تاکتیکی مشکلات زیادی دارد و پس از گذشت 10 هفته هنوز هم به هماهنگی و آمادگی لازم نرسیده و به تیمی مطمئن و قابل اعتماد تبدیل نشده است.  ایپنا - 24-7-1390


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


حکم بازیکنان شاهین اعلام شد

حکم بازیکنان شاهین اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر را به دلیل انجام اعمال غیرورزشی در ورزشگاه 7 جلسه محروم کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، براساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادق کرمی به چهار جلسه محرومیت و 10 میلیون تومان جریمه نقدی و میثم منیعی به سه جلسه محرومیت و 7 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

ضمن اینکه محرومیت موقت آنها که قبل از این از سوی کمیته انضباطی اعلام شده بود و چند جلسه آن سپری شده است، جزو محرومیت در نظر گرفته شده لحاظ خواهد شد. احکام کمیته انضباطی قابل اعتراض و رسیدگی در شورای عالی استیناف خواهد بود.

صادق کرمی و میثم منیعی دو بازیکن تیم شاهین بوشهر در حاشیه دیدار این تیم برابر شهرداری تبریز اقدام به رفتارهای ناشایست و غیراخلاقی کردند. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکم ابتدایی خود این دو بازیکن را تا اطلاع ثانوی محروم کرده بود.


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


عذر خواهی بسیج دانشجویی از رهبری

بنام خدا

عنوان این وبلاگ ورزشی است . مدیریت وبلاگ ضمن اینکه سعی در رعایت درج مضمون متون دارد ، تلاش داشته تا این وبلاگ را از سیاست و طرفداری از جریانات سیاسی به دور نگهدارد . ولی در عین حال رسالت فرهنگی وبلاگ ورزشی ایران ما را برآن میدارد تا فرهنگ اسلامی - ایرانی و پهلوانی را در هر شرایطی مد نظر داشته باشیم . در سفر اخیر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه ، بسیج دانشجویی این استان ، با یک اقدام شجاعانه از قصور و اهمال خود ، در اجرای یکی از دستورات و خواسته های رهبری که ایجاد کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه ها بوده ،  عذر خواهی نمود . این حرکت جوانان کرمانشاهی نشان می دهد که قصور و اشتباه را می توان با یک عذرخواهی و بدست آوردن دل مردم برطرف نمود . ما با درج متن این عذرخواهی شجاعانه ، ضمن حمایت از دانشجویان ایرانی ، به همه دست اندرکاران در زمینه های ورزشی و ... توصیه می کنیم ، درس برخورد با مسائل و راه صواب عذر خواهی از ملت بزرگ و رهبری معظم را از دانشجویان یاد بگیرند و از متعهد شدن در قبال جبران اشتباهاتشان سر باز بزنند .

متن کامل را در ادامه مطلب ملاحظه فرمائید .


.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


جدایی بوناچیچ از سژاهان

بوناچيچ از تيم فوتبال سپاهان جدا شد

لوکا بوناچيچ به صورت رسمي از تيم فوتبال سپاهان جدا شد.


سایت باشگاه سپاهان نوشت: همکاری های دوجانبه باشگاه سپاهان و لوکا بوناچیچ سرمربی سابق تیم فوتبال این باشگاه با توافق طرفین به پایان رسید.
در آخرین نشست 3ساعته علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه با بوناچیچ، همکاری های دو جانبه با رضایت و توافق دو طرف خاتمه یافت.

علیرضا رحیمی در این نشست با سپاس از زحمات این مربی کروات برای وی آرزوی موفقیت و سرافرازی کرد.


تمرینات سپاهان زیر نظر کریم قنبری به عنوان سرمربی پیگیری می شود تا در ادامه هیئت مدیره باشگاه تصمیمات لازم را در این مورد اتخاذ کند .   24-7-1390


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ ورزشی فضولباشی و آدرس iransports.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1392
بهمن 1392
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
مهر 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');