وبلاگ ورزشی ایران
وبلاگ مستقل ورزش بدون وابستگی جناحی و رنگ ، با هدف ترقی دادن ورزش ایران و فرهنگ ورزش

در باره ما
 

به وبلاگ ورزشی ایران خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
پایگاه مقاومت شهید چمران
آذربایجان 90 به مدیریت سیمین نمازی
آذربایجان90
فضولباشی در لوکس بلاگ
دیاریم (دیار من)
آذربایجان ایران
فضولباشی در ایران بلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  وبلاگ ورزشی ایران   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 51430
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


center>
 


نوشاد عالميان و يك نتيجه تاريخي

نوشاد عالميان و يك نتيجه تاريخي

 

در پايان بيست و چهارمين دوره مسابقات تنيس روي ميز كاپ آسيا، نوشاد عالميان و پريسا صمدي نمايندگان تنيس روي ميز ايران جزء 16 پينگ پنگ باز برتر آسيا بودند که عالميان با خلق يك شاهکار براي نخستين بار توانست جايگاه ششم رقابت هاي قهرماني کاپ آسيا را کسب کند و نام کشورمان را در جمع قدرت هاي برتر تنيس روي ميز قاره ثبت کند.


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


بزرگداشت پاراالمپیک

 

حضور وزير ورزش و جوانان

مراسم روز بزرگداشت پارالمپيك آغاز شد
 

مراسم روز بزرگداشت پارالمپيك صبح امروز با حضور وزير ورزش و جوانان در سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي ازادي تهران آغاز شد . 24-7-1390


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


استقلال سردرگم

استقلال؛ کم رمق، بی‌برنامه و سردرگم
شنبه ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۰ - ساعت ۲ : ۱۳ کد خبر : ۵۴۶۳۵
تعداد بازدیدکننده : ۱۸۲ نسخه چاپی
استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل راه‌آهن نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب نکرد تا 2 امتیاز را از دست بدهد.

استقلال؛ کم رمق، بی‌برنامه و سردرگم

این نتیجه پس از شکست تیم پرویز مظلومی مقابل ملوان در انزلی آبی‌پوشان تهرانی را در وضعیت نامطلوبی قرار داد هر چند که آنها هنوز هم جزو صدرنشینان لیگ هستند.

راه‌آهن مقابل استقلال هر کاری کرد تا امتیاز بگیرد اما تیم علی دایی اهالی فوتبال را یاد تیمهای عربی انداخت، تیمهایی همچون بحرین که البته دیگر آنها هم "بحرین بازی" از خودشان درنمی‌آورند اما موضوع بحث ما استقلال است. این درست است که راه‌آهن بسته بازی کرد و اجازه برگزاری یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را در ورزشگاه آزادی نداد اما ایراد اصلی از استقلال بود و مقصر اصلی این تساوی خانگی که یک باخت خفیف محسوب می‌شد، پرویز مظلومی بود.

صحبت پرویز مظلومی پس از دیدار تیم ملی مقابل بحرین هنوز در گوشمان زنگ می زند آنجا که سرمربی آبی‌پوشان پایتخت گفت: امیدوارم ملی‌پوشان ما در استقلال هم مثل تیم ملی بازی کنند. این حرف مظلومی اهالی فوتبال را در بهت و حیرت فرو برد چراکه هیچکس از مربی با تجربه‌ای مثل پرویز انتظار شنیدن چنین حرفی را نداشت اما در کمال تعجب سرمربی استقلال حرفی زد بی‌منطق. پرویز از ملی‌پوشان خود می‌خواهد در استقلال هم مثل تیم ملی بازی کنند اما نمی‌گوید یا شاید هم نمی‌داند که ایراد کار از او خود اوست نه بازیکنانش و پرویز اگر این موضوع را بفهمد تمامی مشکلاتش حل خواهد شد.

استقلال مقابل راه‌آهن بد بود به این دلیل که مظلومی نتوانست از ستاره‌هایش بازی بگیرد. اگر سرمربی استقلال دیدار تیم ملی مقابل بحرین را کامل و درست دیده بود، می‌توانست درسهای زیادی از سرمربی پرتغالی تیم ملی بگیرد و آنها را در تیمش اجرا کند تا استقلال مقابل راه‌آهن اینگونه زمین‌گیر نشود. تیمی که ستاره‌های آن اسکلت تیم ملی را تشکیل می‌دهند و در کنار آنها ستاره‌های ریز و درشت دیگری هم دارد چطور مقابل راه‌آهن قعرنشین به یک تیم معمولی و بی‌خطر تبدیل می‌شود؟ جواب این سوال را پرویز مظلومی باید بدهد، همان کسی که از ستاره‌های ریز و درشت استقلال طوری بازی می‌گیرد که بازدهی آنها به حداقل ممکن رسیده و مجموعه‌ای سردرگم، بی‌برنامه و کم‌رمق در زمین نشان می‌دهند. مظلومی اگر به این مسأله خوب فکر کند بسیاری از مشکلاتش حل خواهد شد.

*مهدی نوری


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


تیم فوتبال نفت تهران

 

درایت فرکی نفت تهران را به صدر جدول رساند

تیمی که تا روزهای آخر قبل از فصل بلاتکلیف بود و در شرایط نامطلوبی روانه لیگ شد، با درایت مدیران باشگاه، کادر فنی و به خصوص حسین فرکی صدر جدول را در اختیار گرفته و یکه تازی می کند.

تیم فرکی تمام معادلات و پیش بینیهای اول فصل را به هم ریخته و در حال حاضر در حد یک مدعی ظاهر شده است. تیمی بی حاشیه و بی ادعایی که ستاره ای ندارد و هزینه اش بسیار کمتر از تیمهای پرنام و نشان و پرادعای لیگ است، توانسته با ایجاد انسجام و استحکامی مناسب، فراتر از حد انتظار ظاهر شده و به صدر جدول تکیه بزند و به تیمی قابل احترام تبدیل شود.


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


مريم طوسي ركورد دوي 200 متر را نيز شكست

به گزارش سينا طوسي در جريان مسابقات دو و ميداني زنان قهرماني كشور در ماده دوي 200 متر توانست با زمان 23 ثانيه و 73 صدم ثانيه، 35 صدم ثانيه ركورد كشور را بهبود بخشد و به مقام قهرماني دست پيدا كند.
در اين ماده پس از وي، زهرا رييسي با زمان 25 ثانيه و 25 صدم ثانيه دوم شد و سهيلا مرادي با زمان 25 ثانيه و 34 صدم ثانيه به مقام سوم رسيد.
طوسي در روز اول اين رقابت ها نيز توانسته بود در دوي 100 متر با ثبت زمان 11 ثانيه و 84 صدم ثانيه ركورد كشور را يك بار ديگر به نام خود ثبت كند.


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


دسته گل جدید فدراسیون فوتبال ایران

شکایت فدراسیون فوتبال از تیم المپیک عراق به دلیل استفاده از بازیکن صغرسن بی نتیجه باقی مانده است تا شانس دوباره ایران برای حضور در المپیک 2014 از دست برود.

به گزارش سينا به نقل از فارس، در روزهایی که خبر رسید تیم امید ایران به دلیل استفاده از بازیکن2 اخطاره فرصت حضور در مرحله گروهی مسابقات مقدماتی المپیک را از دست داده هیچ یک از ما خبر نداشتیم که اهمال کاران، یکی از شانس های ایران برای برگشتن ورق به سمت خود را نیز از دست داده است.

درست در همان بازی برگشت که امیدهای ناامید ایران مقابل عراق صف آرایی کرده بودند کاپیتان تیم عراق با وجود صغر سن به مصاف امیدهای ما رفته بود.

طبق قانون فیفا تیمی که متوجه شود رقیب از بازیکن صغر سن استفاده کرده تا 2 ساعت بعد از بازی این فرصت را دارد اعتراض خود را به ناظر بازی ارائه کند اما در ادامه اهمال کاری در تیم امید هیچ مسئولی از ایران با وجود اینکه می دانستند چنین مسئله ای در تیم رقیب رخ داده این اعتراض را نکرده و پس از اینکه نامه اعتراض خود را فردای بازی به فیفا ارسال می کنند کمیته انضباطی فیفا این درخواست را رد می کند.

فدراسیون ایران در مرحله بعدی 48 ساعت فرصت داشته تا اعتراض دوباره ای به این مسئله کند و همین اتفاق هم رخ می دهد و حتی فدراسیون فوتبال هم برای نتیجه گرفتن وکیل هم استخدام می کند.

کمیته انضباطی فیفا پس از اعتراض دوم ایران این پرونده را بررسی می کند و از فدراسیون عراق می خواهد تا مدارک خود را به فیفا ارائه کند اما جالب اینجاست که AFC و فدراسیون عراق تا امروز در ارائه مستندات به کمیته انضباطی فیفا معطلی سوال برانگیزی داشته اند و مسابقات مقدماتی المپیک در مرحله گروهی به زودی آغاز می شود و شکایت ایران هم در کمیته انضباطی فیفا در حال خاک خوردن است.

پایگاه خبری "استاد الدوحه نت" به نقل از منابع خبری خود اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران در خصوص استفاده تیم المپیک عراق از مثنی خالد بازیکن این تیم در دوره مقدماتی المپیک لندن که دارای صغر سنی است، به فیفا شکایت کرد.

این منابع اعلام کردند که فدراسیون ایران شکایت خود را تسلیم کرده است و امیدوار است که این مسئله برای روشن شدن حقیقت بررسی شود.

این پایگاه خبری به نقل از این منابع تاکید کرد که در سن این بازیکن دستکاری شده است و وی سنی بیشتر از حد مجاز داشته است. این شکواییه به فدراسیون عراق رسیده است ولی فدراسیون این کشور، این موضوع را تاکنون مخفی نگاه داشته است.

به گفته این منابع در صورت ثابت شدن این موضوع، تیم المپیک عراق از ادامه بازی‌ها محروم خواهد شد و این به معنای خروج عراق از دور مسابقات مقدماتی المپیک لندن است.

اینکه در صورت محرز شدن این موضوع تا چه حد به نفع فوتبال ایران است بی اطلاعیم. سؤال اینجاست که چرا فدراسیون فوتبال چنین مسئله مهمی را تاکنون پنهان کرده است!

اکنون سایت های عربی این خبر را تایید می کنند و اگر موضوع رسانه ای تر می شد و پیگیری ها جدی می شد شاید شانس امید ایران برای حضور در مسابقات المپیک 2014 زنده تر می شد، اما این اتفاق رخ نداد و ایران نتوانست از این فرصت طلایی برای سفر به لندن بهره بگیرد.
 


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


رقابت های قایق رانی آب های آرام - قهرمانی آسیا

در رقابتهای آبهای آرام قهرمانی آسیا؛
جمع مدال‌های قايقرانان ایران به 14 طلا، 8 نقره و 3 برنز رسید

در سومین روز از رقابتهای قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا که حکم انتخابی المپیک لندن را هم دارد، تعداد مدالهای دریافتی ورزشکاران کشورمان به عدد 25 نشان رسید.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، سومین روز از چهاردهمین دوره مسابقات قایقرانی قهرمانی آبهای آرام آسیا و انتخابی المپیک لندن با حضور 20 کشور و شناخت قهرمانان 14 ماده دیگر پیگیری شد. در این روز آرزو معتمدی قایقران کشورمان در ماده 200 مترکایاک یکنفره اولین سهمیه زنان قایقران ایران در بخش کانو ئینگ را دربازیهای المپیک لندن بدست آورد. درمجموع کل مسابقات ایران صاحب 25 مدال شامل 14 مدال طلا، 8 نقره و 3 برنز شده است. امروز قایقرانان ایران در مجموع هر دو بخش جوانان و بزرگسالان صاحب 4 گردن آویز 3 طلا و یک نقره شدند. نتایج رقابتهای روزدوم به این ترتیب است :

مردان:
ماده کایاک 200 متر جوانان:
1- قزاقستان 2- قرقیزستان 3-تایلند(علی آقا میرزایی چهارم شد)

ماده کانوی 200 متر جوانان: 1- کیا اسکندری ازایران 2- قزاقستان 3- ژاپن

ماده کایاک دو نفره 200متر جوانان: 1- قزاقستان 2- چین تایپه 3- قرقیزستان(ایران پنجم شد)

ماده کایاک 200 متر بزرگسالان: 1- چین 2- ژاپن 3- ازبکستان(علیرضاعلی محمدی نهم شد)

ماده کانوی 200متر بزرگسالان:
1- چین 2- قزاقستان 3- ژاپن (عادل مجللی پنجم شد)

ماده کایاک دو نفره 200 متر بزرگسالان:
1-ژاپن 2- قزاقستان 3- ازبکستان

بانوان:
ماده کایاک 200 متر جوانان:

1- آرزو حکیمی ازایران 2- قزاقستان 3- تایلند

ماده کانوی200 متر جوانان:
1- قزاقستان 2- هیوا افضلی

ماده کایاک دو نفره 200 متر جوانان:
1- قزاقستان، 2- کره جنوبی 3- تایلند

ماده کایاک 200 متر بزرگسالان:
1- چین 2- ژاپن 3- ازبکستان(آرزومعتمدی چهارم شد اما سهمیه المپیک گرفت)

کانوی 200 متر بزرگسالان:
1- نادیا تالانک ازایران 2- هند

کایاک دو نفره 200متر بزرگسالان:
1- چین 2- ازبکستان 3- کره جنوبی (ایران چهارم شد)
==================================================


يكشنبه 24 مهر 1390

 
 

در رقابتهای قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا؛
آرزو حکیمی با کسب 4 نشان طلا و برنز ستاره مسابقات شد
 

قايقران زن ايراني در جريان رقابتهاي آبهاي آرام قهرماني آسيا که در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، به عنوان ستاره رقابت ها شناخته شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان،در جريان رقابتهاي آبهاي آرام قهرماني آسيا، آرزو حکيمي -پاروزن ايراني با کسب 3 مدال طلا و يک برنز تيمي به عنوان ستاره این رقابتها معرفي شد.
آرزو حکيمي، در مواد کاياک يکنفره 500 متر، 200 و 1000 متر مدال طلا و کاياک 4 نفره 500 متر مدال برنز گرفته است.


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


لیگ برتر خلیج فارس

  تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ نفت تهران ۱۰ ۶ ۳ ۱ ۱۶ ۹ ۷ ۲۱
۲ استقلال ۱۰ ۶ ۲ ۲ ۱۸ ۱۱ ۷ ۲۰
۳ تراکتورسازي ۱۰ ۶ ۱ ۳ ۲۳ ۱۶ ۷ ۱۹
۴ صباي قم ۱۰ ۶ ۱ ۳ ۱۱ ۹ ۲ ۱۹
۵ سپاهان ۱۰ ۵ ۲ ۳ ۱۶ ۱۰ ۶ ۱۷
۶ ذوب آهن ۹ ۳ ۵ ۱ ۱۲ ۱۰ ۲ ۱۴
۷ نفت آبادان ۱۰ ۳ ۵ ۲ ۱۴ ۱۳ ۱ ۱۴
۸ شهرداري تبريز ۱۰ ۳ ۵ ۲ ۱۲ ۱۴
۱۴
۹ شاهين ۱۰ ۲ ۶ ۲ ۱۰ ۷ ۳ ۱۲
۱۰ پرسپوليس ۱۰ ۳ ۳ ۴ ۱۴ ۱۴ ۰ ۱۲
۱۱ فولاد ۱۰ ۳ ۳ ۴ ۹ ۱۲
۱۲
۱۲ داماش گیلان ۱۰ ۳ ۳ ۴ ۱۱ ۱۵
۱۲
۱۳ سايپا ۱۰ ۳ ۲ ۵ ۱۲ ۱۶
۱۱
۱۴ ملوان ۱۰ ۲ ۴ ۴ ۱۴ ۱۴ ۰ ۱۰
۱۵ فجر سپاسي ۱۰ ۲ ۴ ۴ ۹ ۱۲
۱۰
۱۶ راه آهن ۱۰ ۱ ۶ ۳ ۱۲ ۱۶
۹
۱۷ مس کرمان ۱۰ ۲ ۲ ۶ ۱۳ ۱۷
۸
۱۸ مس سرچشمه ۹ ۱ ۱ ۷ ۶ ۱۷
-۱۱
۴


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


فوتبال باشگاهی
هفته دهم ليگ برتر فوتبال كشور :
نفت تهران با شکست مس سرچشمه صدر نشین شد

 
مصطفی مهدوی در دقیقه 89 برای نفت تهران گلزنی کرد تا تیم نفت با این پیروزی 21 امتیازی شده و در صدر جدول لیگ قرار بگیرد و مس سرچشمه هم با 4 امتیاز همچنان در رده آخر جدول لیگ است.

 

 
باخت تراکتور و صبای قم ،تساوی فجر و برتری داماش

 
تیم‌های فوتبال سپاهان ذوب آهن و داماش از سد حریفان‌شان گذشتند و فجر از شکست برابر سایپا فرار کرد.
هفته دهم لیگ برتر فوتبال عصر (جمعه) با برگزاری چهار دیدار همزمان پیگیری شد.

 
در این سه مسابقه که از ساعت 16 در شهرهای اصفهان،قم ، شیراز و رشت برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد:

 
* سپاهان اصفهان 2 - تراکتورسازی تبریز یک
گل‌ها: عماد رضا در دقیقه 6 و احمد آل نعمه در دقیقه 15(گل به خودی) برای سپاهان و فلاویو لوپز در دقیقه 90 برای تراکتورسازی

 
* فجرسپاسی شیراز یک - سایپا یک
گل‌ها‌: کریم انصاری‌فرد در دقیقه 75 برای سایپا و حسن فرجی دقیقه 93 برای فجرسپاسی

 
* داماش گیلان 3 - فولاد خوزستان 2
گل‌ها: علیرضا نظیف‌کار در دقایق 8 و 57 (هر 2 از روی نقطه پنالتی)
افشین چاووشی در دقیقه 66 برای داماش، حکیم نثاری در دقیقه 25 و امین متوسل‌زاده دقیقه 93 برای فولاد
اخراج: محمد غلامی از داماش در دقیقه 93

 
دیدار تیم‌های صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان نیز که از ساعت 17 آغاز شده، با تک گل کاسترو با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

 
استقلال مقابل راه آهن متوقف شد

 
دیدار تیم‌های استقلال و راه آهن با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
 
علیرضا عباسفرد در دقیقه 18 زننده گل راه‌آهن بود. در این لحظه داور برای راه‌آهنی‌ها اعلام پنالتی کرد. حسین کاظمی نتوانست توپش را تبدیل به گل کند و رحمتی توپ را در مرحله اول دفع کرد، توپ برگشتی را باز هم کاظمی زد و رحمتی بار دیگر توپ را گرفت اما عباسفرد از دفع ناقص رحمتی استفاده کرد و گل تیمش را به ثمر رساند.

 
در دقیقه 75 مجتبی جباری گل خورده استقلالی‌ها را جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند.

 
با این نتیجه استقلال 20 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.

 
با توجه به این تساوی و شکست تراکتورسازی برابر سپاهان، نفت تهران با 21 امتیاز صدرنشین ماند.
راه‌آهن نیز 9 امتیازی شد و در رده شانزدهم جدول باقی ماند.

 
ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، میثم حسینی، خسرو حیدری، کیانوش رحمتی، حمید عزیززاده، مجتبی جباری، میلاد میداوودی (آرش برهانی دقیقه 68)، آندرانیک تیموریان، علی حمودی (اسماعیل شریفات دقیقه 46) و فرهاد مجیدی

 
ترکیب راه‌آهن:
حسن رودباریان، سعید چاه‌جویی، میرهانی هاشمی، ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی، حسین کاظمی، حسین کعبی (مجید باجلان دقیقه 69 (امیر طهمورثی در دقیقه 93))، امید عالی‌شاه (محمود امنه دقیقه 79)، بهادر عبدی، علیرضا عباسفرد، حسین پاشایی

 
چهارمین شکست پرسپولیس

 
تیم فوتبال پرسپولیس برابر مس کرمان شکست خورد تا چهارمین باخت این فصل را تجربه کند.
دیدار دو تیم مس کرمان و پرسپولیس از ساعت 16:50 در ورزشگاه باهنر کرمان و در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر آغاز شد و با برتری یک بر صفر مس خاتمه یافت.

 
در دقیقه 20 سانتر میلاد فخرالدینی به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد. بعد از این اتفاق پرسپولیس بازی را بهتر دنبال کرد و فرصت گلزنی هم به دست آورد که استفاده نکرد تا اینکه کیوان امرایی در دقیقه 35 برای مس کرمان گلزنی کرد.

 
در نیمه دوم پرسپولیس برای جبران گل خورده حمله انجام داد و همه مهاجمان خود را به میدان آورد اما هیچ نتیجه‌ای نگرفت تا چهارمین شکست این فصل خود را کسب کند و با 12 امتیاز در همان رده هشتم باقی بماند.
مس کرمان هم با این برد 8 امتیازی شد ولی در همان رده هفدهم باقی ماند.

 
ترکیب پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، شیث رضایی، علیرضا نورمحمدی، محمد نصرتی، ابراهیم شکوری( از دقیقه 73 مهرداد اولادی)، محمد نوری، حسین بادامکی، مجتبی شیری( از دقیقه 46 محمد منصوری)، امیر حسین فشنگچی( از دقیقه 46 جواد کاظمیان)، غلامرضا رضایی و وحید هاشمیان
سرمربی: حمید استیلی

 
ترکیب مس کرمان:
ارشاد یوسفی، فرهاد فخرالدینی، سپهر حیدری، شجاع خلیل آزاد، عادل کلاه کج، فرهاد سالاری، قاسم دهنوی( از دقیقه 90+3 مجید خدا بنده‌لو)، آرارات آراکلیان، احمد حسن‌زاده، مهرداد پولادی و کیوان امرایی( از دقیقه 83 مصطفی سیفی)
سرمربی: میرسلاو بلاژویچ

 
در دیگر بازی این روز شهرداری دو بر صفر از سد ملوان گذشت و دیدار تیمهای نفت آبادان مقابل شاهین با تساوی به پايان رسيد .
 
این وبلاگ ورزشی را به دوستان خود معرفی کنید

|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


ووشوی قهرمانی جهان ـ آنکارا
ووشوی قهرمانی جهان ـ آنکارا
در پايان يازدهمين دوره رقابت‌هاي ووشو قهرماني جهان در ترکيه، تيم ملي ووشو ايران با شش مدال طلا، دو نقره و سه برنز نايب قهرمان جهان شد.آخرین ووشوکار تیم ایران هم به مدال طلا دست پیدا کرد تا پرونده یازدهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان با تکرار عنوان نایب قهرمانی برای کشورمان بسته شود.
سرویس ورزشی «تابناک» ـ تیم ملی ووشوی ایران که عنوان نایب قهرمانی دوره گذشته رقابت‌های جهانی را با دوازده مدال در کارنامه داشت، یازدهمین دوره این مسابقات را نیز با تکرار عنوان نایب قهرمانی و با شش طلا، دو نقره و سه برنز پشت سر گذاشت.

 
آخرین نماینده تیم ایران در دیدارهای فینال بخش ساندا، حمیدرضا قلی‌پور بود که او نیز صاحب مدال طلا شد؛ قلی‌‎پور که با برتری مقابل حریفانی از مراکش، مصر و لهستان به دیدار پایانی وزن 85- کیلوگرم مسابقات ووشوی قهرمانی جهان راه یافته بود، در مبارزه برای به دست آوردن مدال طلا، حریف اوکراینی خود را نیز شکست داد و قهرمان شد.

در این دوره از مسابقات، شش عضو تیم ایران در بخش ساندا به دیدار پایانی راه پیدا کردند که علاوه بر قلی‌پور، محسن محمدسیفی و سجاد عباسی در بخش مردان، مریم هاشمی، ملیحه فضلی و شهربانو منصوریان در بخش بانوان، موفق به شکست رقبای خود شده و صاحب مدال طلا شدند.

تیم ایران با این شش مدال طلا، دو نقره فرشاد عربی و تیم دوئلین مردان (فتحی، مکوندی و احمدی) و سه برنز جواد آقایی، الهه منصوریان و تیم دوئلین بانوان (عباسی و کریمی) در مجموع با یازده مدال رنگارنگ، عنوان نایب قهرمانی دوره گذشته خود را تکرار کرد.


 

تيم دوئيلين مردان نايب قهرمان شد

 
تيم دوئيلين ايران با وجود اجراى نمايشى بسيار زيبا، با يك صدم كمتر از هنگ كنگ در رده دوم مسابقات جهانى قرار گرفت. اين تيم كه در مسابقات جهانى كانادا نيز عنوان قهرمانى جهان را از آن خود کرده بود، ديروز به ميدان رفت و با نمايشى ديدنى، امتياز ۶۲.۹ را به دست آورد و در رده دوم ايستاد؛ محسن احمدى، ابراهيم فتحى و نويد مك وندى، اعضاى اين تيم را تشكيل مى‌دهند.

تيم هنگ كنگ با امتياز ۶۳.۹ قهرمان شد و ويتنام با ۶۱.۹ در رده سوم ايستاد.

در رده بندي تيمي، چين با نوزده مدال طلا به مقام قهرماني دست يافت و هنگ کنگ پس از ايران با سه مدال طلا در جايگاه سوم تيمي ايستاد.

تيم ملي ووشو ايران با نوزده ووشوکار در بخش ساندا و تالو و در دو بخش آقايان و بانوان شرکت کرد و صاحب شش مدال طلا، دو نقره و سه برنز شد.

شش مدال طلا:

مريم هاشمي، شهربانو منصوريان، مليحه فضلي، محسن محمد سيفي، سجاد عباسي و حميدرضا قلي پور

دو مدال نقره:

فرشاد عربي و تيم سه نفره دوئيلين تالوي مردان متشکل از محسن احمدي، ابراهيم فتحي و نويد مکوندي

سه مدال برنز:

الهه منصوريان، جواد آقايي و تيم دو نفره دوئيلين تالوي زنان متشکل از ميترا عباسي و محبوبه کريمي

این مسابقات از روز دوشنبه در آنکارای ترکیه آغاز شد و دیشب به پایان رسید.
 

|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


فوتبال بانوان
چهارمین دوره مسابقات فوتبال بانوان غرب آسیا
تيم فوتبال بانوان جمهوري اسلامي ايران عنوان دوم مسابقه هاي فوتبال بانوان غرب اسيا را كسب كرد. بانوان ملی پوش که با 3 پیروزی در مرحله مقدماتی مقابل تیم های لبنان، امارات و سوریه راهی نیمه نهایی شده بودند، در این مرحله نیز تیم مدعی اردن را با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند تا در فینال برای دومین بار در مقابل امارات قرار بگیرند.
سرویس ورزشی «تابناک» ـ تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مرحله فینال چهارمین دوره مسابقات غرب آسیا مقابل امارات به میدان رفت.

 
در ديدار نهايي كه در روز چهارشنبه در ابوظبي برگزار شد، دو تيم ايران و امارات در وقت قانوني مسابقه به نتيجه مساوي دو بر دو دست يافتند اما در ضربات پنالتي تيم فوتبال بانوان ايران نتيجه را به تيم حريف واگذار كرد.

 
تيم امارات متحده عربي در ضربات پنالتي با نتيجه 6 بر 5 از سد تيم بانوان ايران گذشت و به مقام قهرماني اسيا دست يافت.

 
در دور مقدماتي اين مسابقه، تيم فوتبال بانوان ايران، تيم فوتبال بانوان امارات را 4 بر يك شكست داده بود.

 
بانوان ملی پوش که با 3 پیروزی در مرحله مقدماتی مقابل تیم های لبنان، امارات و سوریه راهی نیمه نهایی شده بودند، در این مرحله نیز تیم مدعی اردن را با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند تا در فینال برای دومین بار در مقابل امارات قرار بگیرند.
 

|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


مس کرمان 1 - پرسپولیس صفر

 

 

برتري شهرداري تبريز برابر‌ ملوان

 

تيم فوتبال شهرداري تبريز با دو گل ملوان انزلي را شکست داد.

 

 
مس کرمان 1 - پرسپولیس صفر / کاش پرسپولیس یک پیرمرد داشت ! / دومین پیروزی چیرو

مس کرمان 1 - پرسپولیس صفر / کاش پرسپولیس یک پیرمرد داشت ! / دومین پیروزی چیرو

پرسپولیس باز هم باخت و بلاژویچ باز هم برد . پیرمرد مس را از بحران خارج کرده و استیلی جوان همچنان می بازد . مقصر کیست ؟ کیفیت فنی ، بازیکن ضعیف یا نداشتن پیرمردی به نام بلازویچ

بلاژويچ: نرخ پاداش را بالا مي‌برم/ ارزش اين پيروزي قابل وصف نيست


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


شکست شاگردان استيلي برابر مس



 

شکست شاگردان استيلي برابر مس

 تيم فوتبال پرسپوليس تهران که در چارچوب هفته دهم ليگ برتر فوتبال به مصاف مس کرمان رفته بود، در پايان با حساب يک بر صفر از اين تيم شکست خورد.


 

اتفاقات مهم بازي پرسپوليس و مس در نیمه دوم به شرح زير است.

* دقيقه 46 پرسپوليسي‌ها حرکتي گسترده را به سمت دروازه مس انجام دادند اما با اشتباه فاحش بادامکي توپ به راحتي از اختيار اين تيم خارج شد و به اوت رفت.

* بازي تا دقيقه 80 به صورت پاياپاي دنبال مي‌شد و دو تيم موقعيت‌هاي گاه و بي‌گاهي را بر روي دروازه يکديگر خلق مي‌کردند تا اين که در اين دقيقه پرسپوليسي‌ها صاحب يک فرصت خوب گلزني شدند که ناهماهنگي مهاجمين اين تيم باعث شد اين فرصت از دست برود.

* دقيقه 87 پرسپوليسي‌ها از چند کرنر پياپي که براي آن‌ها به دست آمد نتوانستند بهره‌اي ببرند و بلافاصله در ضد حمله ممکن بود دروازه‌شان باز شود.

* در حالي که اين بازي چهار دقيقه وقت تلف شده داشت دو تيم نتوانستند از اين فرصت براي گل‌زني استفاده کنند و بازي با همان نتيجه يک بر صفر به سود مس به پايان رسيد. پرسپوليس با اين شکست چهارمين باخت فصلش را تجربه کرد.

دو تيم با اين نتيجه در جايگاه نهم و هجدهم باقي ماندند.

 

 


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


دقایق حساس بازی تراکتور با سپاهان اصفهان

دقایق حساس بازی تراکتور با سپاهان اصفهان

(21 ) شوت هاشم بیک زاده از فاصله 20 متری به تیرک افقی دروازه عباس محمدی برخورد کرد
(24 )ضربه پای چپ احسان حاج صفی مدافع پیش تاخته تراکتور به شکل خطرناکی به کرنر رفت
(33 ) هنگامیکه انتونیو شوت سر ضربی را به سوی دروازه سپاهان زد رحمان احمدی با نوک انگشتانش انرا به کرنر فرستاد .
(41 ) پرتاپ اوت بلند احسان حاج صفی با ضربه سر مهاجم تراکتور سازی و دخالت دروازه بان سپاهان به کرنر رفت .
(75 ) پاس احمد جمشیدیان در دهانه دروازه تراکتور به سید مهدی سید صالحی رسید که وی در شگفتی انرا به بالای دروازه فرستاد .
(92 ) پرتاپ اوت بلند حاج صفی به ارفی رسید که شوت محکم وی را رحمان احمدی دفع کند و یک گل حتمی را به جان خریده باشد .


|

نوشته شده در برچسب:,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


بسم الله الرحمن الرحیم

با نام خدا و با چشم امید به رحمت لایزالش آغاز می کنیم وبلاگ ایران اسپورتز را در جهت اطلاع رسانی ورزشی - نقد ومعرفی فرهنگ ورزشی . انشاالله که یاورمان خواهید بود .


|

نوشته شده در برچسب:ورزش,ایران,

توسط ورزشکار| لينك ثابت |


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

موضوعات
  

لينك دوستان
 » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ ورزشی فضولباشی و آدرس iransports.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1392
بهمن 1392
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
مهر 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');